MittLivSomKatt

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Siv - 11 oktober 2009 11:03

Jag har haft turen att välja en bra familj som bor hos mej. Dom tycker det är jättekul att "pimpa" mitt hus o mitt eget rum har dom gjort så himla läckert så det skryter jag gärna med.

Så här ser det ut:

 

Här har vi en liten suddig närbild på spegeln o ljushållaren som hänger över min familjs toalettstol.





    

På lite avstånd ser det ut så här o så ser ni väl "blodet" som rinner nerför väggarna!!!




 

Det bästa med det här rummet är att jag har fått en klätterställning mellan familjens toastol o deras dusch. Ser ni den? Det är en helt vanlig matta som familjen nitade upp. Jag hänger o dinglar i den varje morron.




  

Och här har vi hyllan med min mat.


Visst är det läckert. Jag tycker nog att min familj har lyckats göra ett ganska unikt rum.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards