MittLivSomKatt

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Siv - 15 oktober 2009 09:58

Jag lovade ju att jag skulle visa bild på den där hemskingen som brukar komma in i huset. Han den där som min familj kallar för Emil. Han är verkligen ful, asså.  Se själva:  

Som om han inte bara vore ful...Han äter så mycket det finns här i huset.

Nu är det faktiskt så att den här hemskingen egentligen ska bo i lagårn med Kissemamman o Kvickrutan men där vill han visst inte vara. Han hoppar in nånstans i källaren o sover väl där för tidigt på mornarna står han i källartrappan o krafsar på dörren o vill komma in.  Och min familj, som jag är så snäll mot, är så himla korkade att dom släpper in honom. Kan ni fatta det?

Krister är ju iofs oxå en lagårdskatt men han får gärna komma in för min del eftersom han leker med mej. Fast ibland blir jag sur på honom oxå eftersom han bara vill ligga o sova ibland.

  

Krister är makalös på att äta ostbågar, förresten. Han äter o äter tills han lägger världens ölrap!!!Skrattande


Det var allt för idag.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards