MittLivSomKatt

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Siv - 14 november 2009 10:20

Tänkte bara vara lite hygglig o visa er lite bilder på mej:


 


Kolla vad söt jag är:

 

Mina ögon är vackert markerade o min goa blöta kalla nos ser ut som ett hjärta.


Den stora i min familj hämtade hem en ny liten jäkel som hon sen gav bort till sin mamma. Tack o lov att den inte skulle bo kvar här. Uppkäftig liten jäkel:

 

Den stores mamma kallar honom för Sixten.  Här ligger han i mitt hus!!! Fy 17. Bäbisbaciller!! Han fick ta med sej huset hem till sej.


Den andra stora i mitt hus brukar gå på promenad. Då tar hon alltid med sej Krister. Men gissa om den där Krister är lat!!!!! Han orkar inte gå.

  

Näpp! Här ska det hängas på axeln minsann. Och så där går dom i en kilometer fram o tebax. Dom är inte riktigt kloka faktiskt.


Ajö för idag.

Ovido - Quiz & Flashcards