MittLivSomKatt

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Siv - 6 december 2009 09:53

Oj vad mycket som händer här i huset. Jag fattar inte alls vad som pågår. Fast jag undrar om jag inte minns att det var likadant för ett år sen ungefär. Massa rus o bus o papper o lådor o sånt där.

Nu har det kommit upp en massa sånt här:

....Och sånt här:

     


Och det finns kartonger o papperspåsar i hela köket.

Jag leker med allt. Det är ju såååå kul att prassla o gömma sej. Fast som ni ser har den stora i huset tagit hem en papperspåse som var väldans liten:

  

Snålt, va!!  Hon kunnde väl tagit hem en lite större påse. Fast nog var det ett fint tryck på den här:

  

Lådorna är större. Jag leker kurragömma med den fåniga tjejen i huset.

  

Ooooops shit! Hon har sett mej!!!

  

Nä jäklar om hon försöker ta mej....

Nu drar jag!!!!!

  


Ajöss!!! See you another day.

Ovido - Quiz & Flashcards