MittLivSomKatt

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Ny plats.

Av Siv - 12 december 2009 10:33

Hej hopp. Jag har hittat en ny plats där jag kan ligga o spana. Tänk, va!!! Innan någon såg att jag var ända här uppe så var det såååå lugnt o skönt.

 

Nu har dom hittat mej förståss men dom når mej inte!!!!     Toungue Out




  



 
 
Nettis

Nettis

13 december 2009 20:39

Kära lilla Siv, grattis till vinsten ;) ! Den kommer med posten om någon dag :) .
Tack för den mjuka nosen du skickade till syrran och mig. Den värmde verkligen.
Vilket kanonställe du har hittat att gömma dig på ;) !!! Perfekt utsikt oxå :) !
Puss på nosen ♥ !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

14 december 2009 10:15

Tack så mycket, inget får än på bättre humör än en kelen katt!!
Cool plats du hittat, det måste vara riktigt roligt att se ner på alla och veta att de inte kan nå dig ;)
Kel bakom örat av pälsklingarnas matte !

http://www.missvivis.se

 
NinaVästerplana

NinaVästerplana

14 december 2009 16:35

Jisses! Passa dig så du inte puttar ner nån av den storas alla rödklädda gubbar som hon petat upp på hyllan under dig..... Tror inte hon blir så glad i dig då ;-)
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

http://ninasblivande.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siv - 29 juli 2010 19:01

Oj. Har varit sååååå fint väder så länge nu att jag bara har varit ute hela tiden. Jag har jagat fjärilar o möss. Och jag har spanat fladdermöss. Och jag har suttit uppe i trädet för att känna efter hur det är att vara en kråka.  Den stora bruka säga...

Av Siv - 8 juli 2010 20:17

Asså, vet ni. Det kom ju fyra små skitungar hit. Jag gillar ju inte dom.   Nu har det kommit en till liten jävel. Det är ju inte sant!!!! Kolla så ful den är:    Man kan göra vad som helst med den för den ligger bara där o skriker. Den stor...

Av Siv - 8 juni 2010 18:27

Som om inte det är nog med katter på det här på gården. Nu har den där hemska kärringen som bor i lagårn skaffat sej småskit oxå. Och fyra stycken till råga på allt.    Kolla bara vilka äckliga kräk. Jag är sååå glad att jag slipper få sån skit....

Av Siv - 23 maj 2010 08:38

I onsdags fyllde jag år. Det är så kul att fylla år i det här huset för det blir sån uppståndelse.  Den store gubben kan förståss inte fatta varför det ska bli så mycket ståhej men dom andra gillar att fira mej. Jag fick förståss tårta.    Cris...

Av Siv - 28 april 2010 10:10

Fast jag hade riktigt trevligt dom få dagar innan det var dax att fara till doktorn. Då var det en riktigt snygg kille här som jag hade lite kul med.   Men så blev det då tid för mej hos doktorn.    Här ligger jag o väntar o fattar inte att j...

Ovido - Quiz & Flashcards