MittLivSomKatt

Alla inlägg under april 2010

Av Siv - 28 april 2010 10:10

Fast jag hade riktigt trevligt dom få dagar innan det var dax att fara till doktorn. Då var det en riktigt snygg kille här som jag hade lite kul med.


Men så blev det då tid för mej hos doktorn.

  

Här ligger jag o väntar o fattar inte att jag skulle må så kass ett par dagar.

När jag kom hem på eftermiddagen sov jag hela tiden

  

ochni kan ju oxå se hur jag ser ut i örat. En stämpel fick jag, med grön färg. Vad det nu ska vara bra för.


Men nu mår jag bra igen.

Och inte ett dugg intresserad av den där killen längre. Det var kul så länge det varade men nu vill jag inte längre göra några barn. Tack o lov för jag gillar inte skitungar.


Ha det bra alla som kollar in här.

Av Siv - 11 april 2010 10:39

Min stora person rör sej ute hela tiden nu. Från morron till kväll. Och jag tycker oxå det är gott att vara där ute. Det värsta är att det finns en käring på gården som inte gillar mej. Äsch, jag gillar inte henne heller. Vi slåss som fan.

  

Så här ser hon ut. Dom som bor här i huset kallar henne för Estrella eller Kristin eller Kvickrut. Tre namn!!! Onödigt på ett lagårdskräk.


Den andra stora brukar oxå sitta ute. Men henne sticker jag ifrån. Hon är för jäklar jobbig. Hon kramas o kastar upp mej i luften hela tiden men om jag gömmer mej så gör hon alla dom där hemska sakerna med Emil istället. Rätt åt honom   .

  


Sen har vi slappetaskarna. Kolla bara detta:

  

Hur fasiken kan man ligga på det viset o bara vänta på att dörren ska öppnas o maten serveras. Tror dom att det är nåt jäkla hotell det här huset eller? Nä, för det är det inte. Det är mitt hem det här, o dom där andra katterna får bara vara inne på nåder....Om jag fick bestämma.


Men nu ska jag inte gnälla. Våren är ju här. Det är så skönt att vara ute. Och vänta bara tills dom här blommorna blir stora, då kommer ni INTE att se mej:
  


Ha en skön vårdag alla ni människor där ute. Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt kul.

Skapa flashcards