MittLivSomKatt

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Siv - 23 maj 2010 08:38

I onsdags fyllde jag år. Det är så kul att fylla år i det här huset för det blir sån uppståndelse.  Den store gubben kan förståss inte fatta varför det ska bli så mycket ståhej men dom andra gillar att fira mej.

Jag fick förståss tårta.

  

Crisptårta är gott. Den stora personen är väääldigt duktig på tårtor ska jag säga. Fast jag hade föredragit paprika eller gurka istället för jordgubbar.

Mums o smask:

  

Självklart får jag sitta på hedersplats o även på min egen pall vid bordet. Jag åt så mycket tårta att jag satt o rapade sen.

Och så fick jag förståss paket:
  

Nya bollar! Hurra! Dom andra jag hade har gått sönder så det var en bra present.

Jo, det blev en bra 2-årsdag. Nu är jag en stor flicka.


Gillar ni blommor o trädgård? Då kan ni kika på den stora personens blogg, om ni vill. Hon skriver väldigt mycket trädgård nu. Och på lördag nästa vecka ska hon ha gårdsloppis o plantmarknad här i trädgården. Ni är nog oxå välkomna. Läs här om ni vill veta mer. 


Nu ska jag ut o kolla om det finns några råttor i diket. //Siv

Skapa flashcards