MittLivSomKatt

Alla inlägg under juni 2010

Av Siv - 8 juni 2010 18:27

Som om inte det är nog med katter på det här på gården. Nu har den där hemska kärringen som bor i lagårn skaffat sej småskit oxå. Och fyra stycken till råga på allt.

  

Kolla bara vilka äckliga kräk. Jag är sååå glad att jag slipper få sån skit.  Gissa om dom klättrar runt överallt.

Tack o lov sover dom ute. Den stora har gjort nåt slags trevligt hus till dom på altanen eftersom dom inte vill bo i lagårn. Va, hallå!!! Vadå vill inte? Det är väl för fasicken deras hem.  Det är jag som bor i huset.

Dom stora har redan hittat på namn till kräken men jag kallar dom för grisar. Passar lika bra som Bosse o Lasse o Kalle o allt vad det är.

Den stora säger att ingen småskit ska få bo kvar här i huset. Förr eller senare måste dom flytta. Tack o bock för det, men jag vet oxå att jag har skaffat mej alldeles för snälla människor. Om det inte kommer någon hit o hämtar kräken så lär dom bli kvar.

Den här....

  

...Tänkte jag skänka bort redan nu... Eller ja, åtminstonne göra reklam för. Den stora tycker att den ska heta Banan!!! Ja jävlar vilka namn hon kan komma på   . Jag kan kalla honom Jan Banan.

 

Ha det skönt alla ni som slipper småskit. Säg gärna till om ni vill ha Jan Banan. 

 

///Siv som är sötare än andra.

 

Skapa flashcards