MittLivSomKatt

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Siv - 8 juli 2010 20:17

Asså, vet ni. Det kom ju fyra små skitungar hit. Jag gillar ju inte dom.


Nu har det kommit en till liten jävel. Det är ju inte sant!!!!

Kolla så ful den är:

  

Man kan göra vad som helst med den för den ligger bara där o skriker. Den stora personen kallar honom för Jack.  Och hon säger att han ska få bo kvar!!!!   


Dom andra småskitarna ska visst flytta. Det har varit en massa folk här o tittat o snuttat o duttat o gosat o nosat o pysit o snusat o nusat o jag vet fan inte allt. Folk är ju inte kloka. Hur kan en liten skitkatt vara så söt? Nä, det tycker jag inte.


  

Dom bor ju på altanen men ibland så smiter dom in i mitt rum för dom vill smaka min mat. Då får dom en fet smäll, ska jag säga er. Smack säger det, rakt över skallen på dom. Och flyttar dom sej inte då så säger det smacksmack. Har dom riktig otur säger det smacksmacksmack.


Jag håller mej inne. Sitter ibland i fönstret o tittar på dom små skitstövlarna.

  


Men snälla ni, säg att någon vill ha den där Jack, för han kan ju inte bo här. Det bor ju redan alldeles för många här på gården.

Det borde räcka med mej, va!!!


Stora personen hälsar. Hon säger att hon ska åka på semester med sina skitungar. Fast den andra stora kommer att vara hemma hos mej så jag slipper bli ensam. Det är ju bra. Förra sommaren surade jag ihop totalt när dom var borta allihop o det kom hem två andra människor o gav mej mat. Hm, kunde lika gärna flyttat....


                 ///Siv

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards