MittLivSomKatt

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Siv - 29 juli 2010 19:01

Oj. Har varit sååååå fint väder så länge nu att jag bara har varit ute hela tiden. Jag har jagat fjärilar o möss. Och jag har spanat fladdermöss. Och jag har suttit uppe i trädet för att känna efter hur det är att vara en kråka.  Den stora bruka säga att jag är hennes kråka men jag tycker inte alls att jag är lik nån kråka.


Dom där små är fortfarande kvar. Snart ska två av dom flytta. Och dom ska flytta långt bort, har jag förstått. Fy faaaan vad skönt!!!   


Dennis är en av odågorna som har en förmåga att äta i min matskål.

  

Han tror han är söt bara för att han är lurvig. Fatta att han får problem med pälsen när han blir stor.


Den andra skiten ser ut så här:

  

Tänk att alla, precis alla, tycker att han är så jädrans söt. Och så är han ju minst. Men tro inte jag är avundsjuk. Jag vet precis hur man gör för att få mest uppmärksamhet. Typ, gosa med den stora hela natten.


Så här ser det ut hos mej idag:

  

Ni ser väl vem som har det gott inne i värmen o vem som har det kallt o blött ute i regnet. Ett riktigt bevis på vem som är mest älskad.


Nu ska jag hälsa på hos mina bloggvänner. Längesen jag var hos dom. Hoppas dom mår bra.

        //Siv                           

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards