MittLivSomKatt

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Jag har fått en award.

Av Siv - 4 februari 2010 13:03

Kolla vad jag fick av Nettis!!!! En award!!!

  

Och med denna kommer då att jag ska berätta 7 sanningar om mej. Och sen ska jag skicka den till sju bloggare jag gillar. Men asså, jag gillar alla mina vänner. Och den stora i mitt hus läser jääääätemycket bloggar o jag vet att hon gillar trädgårdsbloggar. Så jag säger så här: Alla som skriver en blogg är värda en award. Det är faktiskt en bedrift att lyckas skriva.

Men sju sanningar ska ni få:

1. Jag är den sötaste Manxkatten med svans som någon har sett.

2. Jag har det läskigaste rummet som ni nånsin sett i ett vanligt hus.

3. Jag gillar min stora person vääldigt mycket men det vet hon knappt inte om.

4. Jag brukar pissa i ett hörn som den stora inte har hittat.

5. Jag är inte oskuld.

6. Jag brukar slå fulkatten Emil när ingen ser det.

7. Jag är egentligen snäll fast jag låtsas att jag är dum.


Förresten, om ni vill läsa lite roliga bloggar som den stora läser så kan ni kolla hennes länkar på hennes bloggar.

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

5 februari 2010 15:51

Precis som du tycker jag det är svårt att skicka awarden vidare till bara sju personer, när alla bloggarvänner är så duktiga.
Kul att du i alla fall ville skriva ner sju saker om dig själv - du är allt en klurig liten rackare du ;) Och väldigt söt :)
Jag skickar en mjuk kram - så jag inte klämmer sönder dig ;)

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

7 februari 2010 17:32

Självklart ska du ha en award :) ! Den är du verkligen värd :) ! Och vad roligt att läsa dom sju grejerna om dig :) .
Jag blev ju väääldigt nyfiken på det där läskiga rummet!!! Vad är det för rum ;D ?!

Hihihi, jaså du slår Emil minsann ;) . Min Moses fick sig ett rivmärke av boxande Aine idag. Stackarn... Aine är liten men hon har blixtsnabba tassar!!!

Näe den andra fjanten i melodifestivalen, är inget att ha ;D ! Men Dolph... Aaah... hihi ;D !
Puss på nosen till dig och kram till den stora :) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siv - 29 juli 2010 19:01

Oj. Har varit sååååå fint väder så länge nu att jag bara har varit ute hela tiden. Jag har jagat fjärilar o möss. Och jag har spanat fladdermöss. Och jag har suttit uppe i trädet för att känna efter hur det är att vara en kråka.  Den stora bruka säga...

Av Siv - 8 juli 2010 20:17

Asså, vet ni. Det kom ju fyra små skitungar hit. Jag gillar ju inte dom.   Nu har det kommit en till liten jävel. Det är ju inte sant!!!! Kolla så ful den är:    Man kan göra vad som helst med den för den ligger bara där o skriker. Den stor...

Av Siv - 8 juni 2010 18:27

Som om inte det är nog med katter på det här på gården. Nu har den där hemska kärringen som bor i lagårn skaffat sej småskit oxå. Och fyra stycken till råga på allt.    Kolla bara vilka äckliga kräk. Jag är sååå glad att jag slipper få sån skit....

Av Siv - 23 maj 2010 08:38

I onsdags fyllde jag år. Det är så kul att fylla år i det här huset för det blir sån uppståndelse.  Den store gubben kan förståss inte fatta varför det ska bli så mycket ståhej men dom andra gillar att fira mej. Jag fick förståss tårta.    Cris...

Av Siv - 28 april 2010 10:10

Fast jag hade riktigt trevligt dom få dagar innan det var dax att fara till doktorn. Då var det en riktigt snygg kille här som jag hade lite kul med.   Men så blev det då tid för mej hos doktorn.    Här ligger jag o väntar o fattar inte att j...

Skapa flashcards