MittLivSomKatt

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Min stora person vill vinna!

Av Siv - 29 december 2009 18:00

Så där ja, då får man inte ha sin blogg ifred.

Nu är den stora här o knackar . Hon säger att hon ska vinna trädgårdsmöbler på

Brafab . Vad fasen ska hon med fler möbler till?

Hon har ju sittplatser överallt. En sittplats i rondellen. En sittplats under äppelträdet. En sittplats mitt i soligaste centrum. En sittplats på framsidan för att kunna glo på folket som kommer på vägen. En sittplats på altanen. En sittplats....



Stop nu Siv.  Nu är det min tur. Jag är den stora:

Jag vill ha dom här möblerna för att kunna sitta på min nya sittplats i trädgården. Du vet mycket väl att jag utökar trädgården mer o mer mer för varje år. Till sommaren är det Norrsidan som ska få en ny utstyrsel o då behövs det möbler att sitta på även där. Du som är katt borde väl veta att det är vilan i trädgården som är det bästa. Eller hur, Siv. Du brukar njuta ganska bra du med på dom andra sittplatserna. Så gnäll inte.

 

Okej, jag ger mej. Länka igen då. För vi behöver nog fler möbler.

 

Japp, här kommer länken till tävlingen igen och om fler vill vara med o tävla så kika in där vetja.

 

Färdig?

Ja, det var väl allt för idag.

 
 
NinaVästerplana

NinaVästerplana

30 december 2009 01:41

Lycka till i tävlingen Siv... känner jag dig rätt lär du lägga beslag på de bästa platserna ;-)

http://ninasblivande.blogspot.com

 
NinaVästerplana

NinaVästerplana

30 december 2009 01:57

Snälla lilla Siv..... kan du säga till den stora att det är nåt konstigt med hennes andra blogg på blogspot.....
Det går inte o lämna kommentarer o inte o stänga kommentarsrutan utan o stänga av datorn.... Det finns ett hänglås som säger att sidan är krypterad....
Ha´t gôtt
Nina

http://ninasblivande.blogspot.com

 
Vivi

Vivi

30 december 2009 11:09

Min stora håller alla tassarna för din stora och jag med !!
Hoppas ni får lite snygga möbler, det kan ju vara skönt att ligga på om gräset är blött!

http://www.missvivis.se

 
Nettis

Nettis

2 januari 2010 22:17

Hihihi, rondellen låter som en lite farlig sittplats...? fniss!!! Men det är ju DU som har tur i tävlingar Siv!!! Så egentligen borde ju du tävla, hihi!
Tack snälla för eran jätte fina kommentar. Den värmde sååå himla gott i själen :) .
Jag önskar er ett riktigt fint 2010 :) !
Kramar till er ♥

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

9 januari 2010 12:27

Jag tittar in och önskar dig och den stora en riktigt fin dag :) .
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

14 januari 2010 16:24

Jag tittar in och hoppas att du och den stora mår bra :) .
Saknar er på bloggen :) .
Kramar!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siv - 29 juli 2010 19:01

Oj. Har varit sååååå fint väder så länge nu att jag bara har varit ute hela tiden. Jag har jagat fjärilar o möss. Och jag har spanat fladdermöss. Och jag har suttit uppe i trädet för att känna efter hur det är att vara en kråka.  Den stora bruka säga...

Av Siv - 8 juli 2010 20:17

Asså, vet ni. Det kom ju fyra små skitungar hit. Jag gillar ju inte dom.   Nu har det kommit en till liten jävel. Det är ju inte sant!!!! Kolla så ful den är:    Man kan göra vad som helst med den för den ligger bara där o skriker. Den stor...

Av Siv - 8 juni 2010 18:27

Som om inte det är nog med katter på det här på gården. Nu har den där hemska kärringen som bor i lagårn skaffat sej småskit oxå. Och fyra stycken till råga på allt.    Kolla bara vilka äckliga kräk. Jag är sååå glad att jag slipper få sån skit....

Av Siv - 23 maj 2010 08:38

I onsdags fyllde jag år. Det är så kul att fylla år i det här huset för det blir sån uppståndelse.  Den store gubben kan förståss inte fatta varför det ska bli så mycket ståhej men dom andra gillar att fira mej. Jag fick förståss tårta.    Cris...

Av Siv - 28 april 2010 10:10

Fast jag hade riktigt trevligt dom få dagar innan det var dax att fara till doktorn. Då var det en riktigt snygg kille här som jag hade lite kul med.   Men så blev det då tid för mej hos doktorn.    Här ligger jag o väntar o fattar inte att j...

Skapa flashcards