MittLivSomKatt

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Nu blir det inga barn gjorda!

Av Siv - 28 april 2010 10:10

Fast jag hade riktigt trevligt dom få dagar innan det var dax att fara till doktorn. Då var det en riktigt snygg kille här som jag hade lite kul med.


Men så blev det då tid för mej hos doktorn.

  

Här ligger jag o väntar o fattar inte att jag skulle må så kass ett par dagar.

När jag kom hem på eftermiddagen sov jag hela tiden

  

ochni kan ju oxå se hur jag ser ut i örat. En stämpel fick jag, med grön färg. Vad det nu ska vara bra för.


Men nu mår jag bra igen.

Och inte ett dugg intresserad av den där killen längre. Det var kul så länge det varade men nu vill jag inte längre göra några barn. Tack o lov för jag gillar inte skitungar.


Ha det bra alla som kollar in här.

 
 
Nettis

Nettis

28 april 2010 17:09

Åååh vilka fina bilder. Och så sömnig du blev. Vad tråkigt att du mådde dåligt efteråt :( . Men hoppas att du mår bra nu igen. Och jag tycker att den gröna färgen är jätte snygg i ditt öra :) !
Puss på nosen!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

14 maj 2010 11:51

Nämen tjenixen! Det var längre sedan jag var här inne och strosa runt. Ajdå, det där doktorsbesöket har jag & mamma också gjort, ganska skönt tt ha det gjort, men jag var himla sur på matte precis efteråt !
Hoppas du har det bra i vårvärmen!
Tass från Angelique

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siv - 29 juli 2010 19:01

Oj. Har varit sååååå fint väder så länge nu att jag bara har varit ute hela tiden. Jag har jagat fjärilar o möss. Och jag har spanat fladdermöss. Och jag har suttit uppe i trädet för att känna efter hur det är att vara en kråka.  Den stora bruka säga...

Av Siv - 8 juli 2010 20:17

Asså, vet ni. Det kom ju fyra små skitungar hit. Jag gillar ju inte dom.   Nu har det kommit en till liten jävel. Det är ju inte sant!!!! Kolla så ful den är:    Man kan göra vad som helst med den för den ligger bara där o skriker. Den stor...

Av Siv - 8 juni 2010 18:27

Som om inte det är nog med katter på det här på gården. Nu har den där hemska kärringen som bor i lagårn skaffat sej småskit oxå. Och fyra stycken till råga på allt.    Kolla bara vilka äckliga kräk. Jag är sååå glad att jag slipper få sån skit....

Av Siv - 23 maj 2010 08:38

I onsdags fyllde jag år. Det är så kul att fylla år i det här huset för det blir sån uppståndelse.  Den store gubben kan förståss inte fatta varför det ska bli så mycket ståhej men dom andra gillar att fira mej. Jag fick förståss tårta.    Cris...

Av Siv - 11 april 2010 10:39

Min stora person rör sej ute hela tiden nu. Från morron till kväll. Och jag tycker oxå det är gott att vara där ute. Det värsta är att det finns en käring på gården som inte gillar mej. Äsch, jag gillar inte henne heller. Vi slåss som fan.    Så ...

Skapa flashcards